۴ پاسخ

نه طبیعی اگر ترشح خارش نداره و بو نداره
واژنت یکی دوهفته تیر میکشه بعد خوب میشی مال منم بود

عفونت نیست ؟

این ترشح طبیعیه

منم دارم من چون شیاف میزارم فک میکردم ترشحاتم از اونه

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فسقلی😇 مامان فسقلی😇 هفته سی‌وسوم بارداری