۵ پاسخ

والا من ک از ده روزگی میدم خیلی دلدرد بود‌هنوزم میدم بهش ندم انقدر گریه میکنه دلش میاد بترکه

والامن ک میدم دخترم گناه داره اذیت میشه انقدگریه میکنه

من از ۱۷ روزگی میدم

با تجویز دکتر اگر باشه نه ولی اینفاکول پیدا کردی بهش بده گیریمچر سنگینه هضمش

یک ماه به بعد مجازه

سوال های مرتبط

مامان HAMiN..🩵👼🏻 مامان HAMiN..🩵👼🏻 ۱۴ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۳ ماهگی