سلام اسم دخترمو انتخاب نکردیم نیهان خوبه یا دلسا

۷ پاسخ

ترکیبی بزار نیلسا🥺❤
یعنی آرامش بخش🤍✨

دلسا قشنگتره

نیهان بزار عالیه

دلسا😍

نیهان جدید تره

جفتش قشنگه

من جفتش را دوس داشتم اما گذاشتم دلسا🥰

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۳ ماهگی
مامان کیان ☘️ کاوه☘️ مامان کیان ☘️ کاوه☘️ ۱۳ ماهگی