وای سرماخوردم خداکنه دخترم ازم نگیره

۲ پاسخ

من سرماخوردم نگرفت خداروشکر
اگه شیر خودتو میدی ایمنه چون انتی بادی منتقل میشه

ماسک بزن وگرنه میگیره

سوال های مرتبط

مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی