۵ پاسخ

خدایی آدم با خودش میگه اگه جنسیت اشتباه بخوان بگن پس سلامتی بچه رو چطور باید مطمئن باشیم .
عزیزم اگه سونو خوب و دقیق رفتی هیچ وقت شک نکن .👍

واقعا منم اینجوریم بچه ی سوممه چون تمام وسیله هاش رو پسرونه گرفتم

😑منم
نینی تو دختره یا پسر؟
از من پسر🦋💙

من با اینکه سل فری دادم
از ان تی دقیق مشخص یود پسره
باز ترس داشتم
تز بس که ازمایشا تغییر مکینهع

😂خب چه فرقی داره

سوال های مرتبط

مامان دخمل مامان دخمل هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دلانا🩷 مامان دلانا🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان ᴘᴇʀᴀɴꜱᴀ.ꜱᴏʀᴇɴᴀ مامان ᴘᴇʀᴀɴꜱᴀ.ꜱᴏʀᴇɴᴀ روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙ماهان💙 مامان 💙ماهان💙 روزهای ابتدایی تولد