همینقدر مادر خلاقی هستم

تصویر
۸ پاسخ

چه خوشگل .ما توی دفتر نمی‌نویسن کتاب کار خریدیم توش حل میکنن .

آخی دختر منم کلاس اولیه درسشون یه درس جلوتر بود دیروز

خداقوت

افرین

عه منم برای دفتر مشق دخترم نقاشی میکشم

الان دفتر هس خودش تزیین دارخ

منم همینم🤣🤣البته‌ بدتر ..نقاشیم خوب نیست.
امروز هیچی براش نکشیدم

افرین

سوال های مرتبط

مامان Mohammad Rastin 👶🏻 مامان Mohammad Rastin 👶🏻 ۲ سالگی
مامان سیاوش✨ساحل مامان سیاوش✨ساحل ۲ سالگی
مامان دخملم🌛ماهلین🎀 مامان دخملم🌛ماهلین🎀 ۱ سالگی