۹ پاسخ

لوببا توش قشنگ نبست عزیزم چون ایمش جا ادوبه هیت نهایتش ادویه لازم پر کردی تو این یکی خاکشیر نمک ارد سفید پابریکا فعلفل قرمز از ابنا کدوم داری بریز تو اونیکه گه لوببا ریختی

از من اینجوری

تصویر

برا من این شکلیه

تصویر

شوید خشک میتوانی بریزی توش

قیمت ۲۰ میلیون ادویه اس 😂😂

برا من 🫠

تصویر

منم عشق ادویه ام

من گزاشتم یخچال بیرون کرم میفتادن روشون هم برچسب زدم

😂😂💸💸

سوال های مرتبط

مامان ✨️A Y H A N✨️ مامان ✨️A Y H A N✨️ ۱ سالگی
مامان دخملم🌛ماهلین🎀 مامان دخملم🌛ماهلین🎀 ۱ سالگی
مامانِ جوجه طلایی🐣💙 مامانِ جوجه طلایی🐣💙 قصد بارداری