۱۱ پاسخ

واااای خدایاااا رشتتتت
توروخدا از ویو خونتون عکس بدهههه

میشه گلم دستورشابدی

من واسه پسر کباب تابه با برنج(اگه بخوره). خودمون بادمجون کباب کردم میرزا قاسمی درست کنم حالا دیدم گوجه نداریم😬 موندم چ غلطی کنم. یکمم سوپ گذاشتم. با چندتا دونه بال

نوش جان چه خوشرنگ و لعاب😍

به به ازین هوا ❤️🌸

هوا عالییی😍

دستور لطفا

دستور لطفا

به به نوش جان. کدبانو جان لطفا بگو چطوری درست کردی

عالی نوش جان👏🏻👏🏻👏🏻😍😍😉

نوش جان عزیزم دستور میدی☺️😚

سوال های مرتبط

مامان ✨️A Y H A N✨️ مامان ✨️A Y H A N✨️ ۱ سالگی