معمولا سرد میزارن ،سالبتامون
بخور گرم منسوخ شده و هیچ خاصیتی نداره
هر بخوری میزاری با فاصله باشه ،
فرقی نداره ، هدف اینه رطوبت محیط تامین بشه
دو ساعت روشن نیم ساعت خاموش
بخورسرد
نه دکترگفت فقط بخور سرد
عزیزم من همیشه واسه دخترم وقتی سرفه خلطی داره شربت برم هگزین میدم سریع خوب میشه چون خلطو رقیق میکنه خواستی امتحانش کن انشالله که هر چی زودتر خوب بشه گل پسرت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.