خانما شما هم پاهاتون ورم کرده؟

۷ پاسخ

من هنوز نه

بله خیلی منکه دمپاییم اندازم نیست دیکه🥺😂

من کلا ورم ندارم ...نون و برنج و نمک گذاشتم کنار

من فقط پای راستم هست ‌‌الانم از شدت درد نشستم گریه میکنم

نمک کمتر بخور عزیزم

کمی اره

متاسفانه😞😞کاری نمیشه کرد؟

سوال های مرتبط

مامان 🌸حَبه قَند🌸 مامان 🌸حَبه قَند🌸 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان Hakan مامان Hakan ۲ ماهگی
مامان نون خامه ای🧁🐻🩵 مامان نون خامه ای🧁🐻🩵 ۲ ماهگی