۶ پاسخ

اصلا نباید دست بزنی بهشون

یکی از سینه های منم اینجوره

بله عزیزم طبیعیه من هم تو بارداری اولم هم این اینجوری شدم

بله برا منم همینجوره به این ترشح ها آغوز میگن

دست ک نمیزنی ب نوک سینه هات

آغوز شیر مادر

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر هفته سی‌وششم بارداری
مامان دیارا 🥰💓 مامان دیارا 🥰💓 هفته سی‌ونهم بارداری