۴ پاسخ

منم حس نمیکنم اصلا جفتمم قدامیه همش میگم لابد به همین خاطر حسش نمیکنم

اره من ۲۳ هفته حس کردم نگران نباش

اره بابا من جفتم خلفی بود تازه تو ۲۰ هفته نبض ضعیف حس کردم

۲۰هفته به بعد حس میکنی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان جاوید🩵جانان🩷 مامان جاوید🩵جانان🩷 ۵ ماهگی
مامان فاطمه.علی مامان فاطمه.علی هفته بیست‌وچهارم بارداری