سلام دوستان مصرف شوید خطرناکه؟

۱۱ پاسخ

شوید تو‌طب سنتی میگن قاعده اوره اوایل بارداری مخصوصا سه ماه اول من خونریزی داشتم بم میگفتن نخور ولی تو هفتهای بالاتر فک نکنم مشکلی داشته باشه ..البته میزان مصرف هرچیزی ب اندازه

ن بابا چه ضرری سبزیه بخور
تو برنج بریز
بین سبزی هات هم بود بخور

نه با برنج مشکل نداره

نه
من هفته ای یکبار میخورم

زیاد نباید بخوری فقط

نه🙄🙄🙄🙄

نه 🙄🙄🙄🙄

دکترم فوق تخصصه گفت تو بارداری همه چی بخورید هیچی ضرر نداره بجز دمنوشای تند مثل زعفران ‌و دارچین و اویشن

عههه شوید ب این خوشمزگی اخه چ خطری داره🫩

😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐🥴🥴🥴🥴🥴🥴

نه من همیشه میریزم تو برنج

سوال های مرتبط

مامان لیا و فراز مامان لیا و فراز ۴ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان یارمهدی مامان یارمهدی هفته سی‌وهشتم بارداری