خانوما پدی لاکت برا یبوست خوبه؟

۵ پاسخ

آره دختر منم یبوست داشت ۲ هفته میدادم صبح و شب دیگ کلا اوکی شد ندادم

دخترمن پدی لاکتو دوسش نداشت نمیخورد به دکترگفتم گفت نیازی نیست دیگه بدی گفت اون بیشتربرای روزای اوله ک بچه کولیک دارهو دل درد میشه گفتم یعنی اگه اسهال یا یه چیزی شد گفت ایشالا ک نمیشه ولی شد اونوقت بیاربهت بگم چی بدی

اره خوبه بچه ام یبوست داشت دکترداد

نه برای اسهال خوبه ، بایو لاکت برای یبوست خوبه

برا اسهال

سوال های مرتبط

مامان فسقل خان مامان فسقل خان ۶ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی
مامان امیرمحمد و مبین مامان امیرمحمد و مبین ۱۱ ماهگی
مامان نورچشمم🌟🌱💚 مامان نورچشمم🌟🌱💚 ۵ ماهگی
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱۰ ماهگی