۴ پاسخ

منم هفته هفتم هستم ، دو سه روزه علائمم رفته و ترسیدم 🥺

نگران نباش عزیزم کم کم علائمت کم میشن و دیگه حالت بهتر میشه

من همون سینه هامم دیگه سنگین نیست

نگران نباش علاعم میره و‌میاد

سوال های مرتبط

مامان جوجولو🤰🏻🩵 مامان جوجولو🤰🏻🩵 هفته سی‌ویکم بارداری