۵ پاسخ

من ۳۷ هفته و سه روز رفتم

بله کسانی که زایمان اول هستن و یا زایمان اولشون هم طبیعی بوده معاینه لگنی میشن من توی ۳۸هفته زایمان اولم معاینه شدم

۳۸هفته تمام شد من رفتم

دو تا سه هفته بعد تولد

کسایی که زایمانشون طبیعیه اره.
تو ۳۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان مغزبادوم مامان مغزبادوم ۵ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان لونا مامان لونا هفته چهلم بارداری
مامان Kazhvan مامان Kazhvan هفته سی‌وهشتم بارداری