۳ پاسخ

صابون بچه فیروز میگن خوبه

از پد سینه استفاده کن خیلی خوبه دیگه لکه نمیگیره

شیر بوش نمیره خیلی بده،،،،با صابون گلنار بشور رنگش میره بزار افتاب ،،،افتاب لکشو کامل می بره

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ ماهگی
مامان النا🧚‍♀️ مامان النا🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی
مامان رها🤱 مامان رها🤱 هفته چهلم بارداری