لباس های نی نی رپ بهتره با مایع بشوریم یا صابون

۴ پاسخ

با مایع کودک

من مایع گرفتم مارک پینو
لباسهای نو رو که شستم در حد آبکشی بود میخواستم فقط آلودگی ها پاک بشه از روش
ولی یه پتو سفید داشتم نوزادی بود چون داخل کاور بود لک شده بود باهاش اونو شستم لک های اونم برد به نظرم مایع خوبی هستش

من برای اولین بار ک میخواستم ساکشو ببندم لباساشو با مایع شستم چون لکه نداره ک هنوز

با مایع بشور بوش خوبه

سوال های مرتبط