۳ پاسخ

احتمالا دو مرحله ای برات نوشته ،قبل و بعد صبحانه ،منم همینو دادم شربت ندادن

حتما نداشتی .ولی اکثرا میدن

پس چجوری آزمایش قند دادی

سوال های مرتبط