۳ پاسخ

منم انجام دادم
کلا اختیاری انجام میدن
دکترمم تاجیک بود

عزیزم تو یاس سپید زایمان کردید؟

عزیزم سونو دادی وزن بچت خوب بود؟
ال ارژنین تاثیر داشته رو وزنش؟

سوال های مرتبط

مامان دخترم وتودلی مامان دخترم وتودلی روزهای ابتدایی تولد