سلام دخترا کیا بیمارستان محب یاس زایمان سزارین انجام دادن

۳ پاسخ

قیمتاشو منم حضوری پرسیدم این نیس

🤔🤔🤔🤔

عزیزم من تحت نظر محب یاس هستم.زیر نظر خانم دکتر توکلی.سزارینم اونجاست..ولی چندبار بستری شدم بخش یاسمن ک همون بخش زنان هستش خداییش خیلی خوبه هم پرستارا و کادر درمان هم بیمارستان و مسئولین

سوال های مرتبط

مامان 💙مهراد💙 مامان 💙مهراد💙 روزهای ابتدایی تولد