ان تی رو طبق سونو رفتین یا پریودی؟

۳ پاسخ

طبق سونو باید بری ک دقیق سن بارداری ازین ب بعد مشخص ش

سونو گرافی

ان تی طبق پریودیه..
ولی بقیه چیزا حتی زایمان بر اساس ان تی

سوال های مرتبط

مامان کیان وکوروش مامان کیان وکوروش ۱ ماهگی
مامان فاطمه‌و‌هادی مامان فاطمه‌و‌هادی ۴ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم هفته سی‌وچهارم بارداری