دوستان سونو ان تی رو چندهفته رفتین؟

۳ پاسخ

13,هفته رفتم رو هردو بارداریم

من امروز رقتم ۱۲ هفته و سه روز بع پریودی ولی سونو کفت ۱۳ هفته و ۲ روزم

۱۲هفته و ۳ روز

سوال های مرتبط

مامان قندعسلم💕 مامان قندعسلم💕 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گیسو، آیسو مامان گیسو، آیسو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مارشمالو🎀 مامان مارشمالو🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق کوچولو🥹 مامان فندوق کوچولو🥹 هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان ۲گل پسر مامان مامان ۲گل پسر ۲ ماهگی
مامان شاهان🩵شاهدخت🩷🤰🏻 مامان شاهان🩵شاهدخت🩷🤰🏻 روزهای ابتدایی تولد