کسی مینی واش لوکسینو گرفته ؟؟

۳ پاسخ

مینی واش نمیخردی بهتر بود
تو بخای در بیاری دوباره با دست آبکشی کنی همونو با دست میشوری دیگه آره تا سه ماهگلیش تو لباسشویی ننداز یه لگن می‌گرفتی برای لباساش خودت میشستی
بعد از سه ماه هم خواستی لباسشویی بندازی اولش ضد عفونی میکردی لباسایع بچتو مبنداختی داخلش
من خواستم بگیرم ولی دیدم هیچ فرقی نداره با دست شستن نگرفتم

من فریدولین گرفتم

من لباسشوییم مخصوص لباس نوزاد داره نگرفتم

سوال های مرتبط

مامان خانم‌کوچیک❤️ مامان خانم‌کوچیک❤️ ۱ ماهگی
مامان امید&هیراد مامان امید&هیراد ۸ ماهگی
مامان دو قلوها🩷🩵 مامان دو قلوها🩷🩵 ۱۴ ماهگی
مامان آرسام و آریا👦🏻👶🏻 مامان آرسام و آریا👦🏻👶🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری