سلام خانما آزمایش ژنتیک کاریوتایپ دادید هزینش چقدر بوده؟

۲ پاسخ

من دادم با بیمه شده ۴تومان برای خودم شوهرم

دونوع ازمایشه یکی کروموزوم ها رو دونه دونه بررسی میکنن
یکی دیگش ک گرونتره هر کدوم از کروموزوما رو باز میکنن و اجزاشون رو دقیق ب دقیق بررسی میکنن
پارسال من اولی رو ۵ تمن دادم .دومی ۱۵ تمن بود

سوال های مرتبط

بهار🪿

صـــبــ𝙨𝙖𝙗𝙧ـــر🖤🕊️ بهار🪿 صـــبــ𝙨𝙖𝙗𝙧ـــر🖤🕊️ قصد بارداری