اسم پسر سامیار یا ماهان به نظرتون

۶ پاسخ

سامیار بهتره

سامی خیلی شبیه سامیاره ولی خیلی قشنگتره، سامی رو خیلی دوست دارممم😍

هر اسمی میزارید به این نکته توجه کنید که وقتی اسمو مخفف صدا میزنن بد نشه مثلا به سامیار میگن سامی به ماهان میگن ماهی

دوتاشون قدیمی شدن فدات جدیدترپیداکن

هر دو قشنگن ماهانم قشنگه

من اگ پسر باشه دلم میخواد بزارم محمد سامیار

سوال های مرتبط

مامان دختر عزیزه دلم مامان دختر عزیزه دلم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نفسام مامان نفسام هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان گل پسرا مامان مامان گل پسرا ۵ ماهگی
مامان ماهان وتودلی مامان ماهان وتودلی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌ام بارداری
مامان آرکان مامان آرکان روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵گل پسرم🩵 مامان 🩵گل پسرم🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ♡مائده وماهان♡ مامان ♡مائده وماهان♡ هفته سی‌ونهم بارداری