اسم پسرمون میخواییم بزاریم ماهان، قشنگه به نظرتون؟؟

۱۲ پاسخ

بله خیلی قشنگه

منم دوستدارم بزارم ماهان اگر پسر بشع اما اسم پسر عمو شوهرمم ماهانه ۱۱ سالشع نمیدونم چیکارکنم

عالیه.

اره قشنگه

منم اگه پسر میشد میخواستم بذارم ماهان خیلی قشنگه😍

قشنگه ولی ما کرمانیا هیچوقت نمیتونیم اسم پسرامون بذاریم ماهان چون اسم یکی از شهرهای استانمونه

نام دار باشه عزیزم من اگه بچم پسر بشه میزارم نیکان 🥺😢

عزیزم خوشنام باشه

مبارکه نامدار باشه عزیزم

مبارکه مامانی

خیلییی

آره اسم قشنگیه
منم بین ماهان و مهدیار موندم

سوال های مرتبط

مامان ماهان وتودلی مامان ماهان وتودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان سامیار مامان سامیار ۳ ماهگی
مامان ♡مائده وماهان♡ مامان ♡مائده وماهان♡ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آریو مامان آریو ۱ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مهبد 👶🏻🩵 مامان مهبد 👶🏻🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری