بله خیلی قشنگه
منم دوستدارم بزارم ماهان اگر پسر بشع اما اسم پسر عمو شوهرمم ماهانه ۱۱ سالشع نمیدونم چیکارکنم
عالیه.
اره قشنگه
منم اگه پسر میشد میخواستم بذارم ماهان خیلی قشنگه😍
قشنگه ولی ما کرمانیا هیچوقت نمیتونیم اسم پسرامون بذاریم ماهان چون اسم یکی از شهرهای استانمونه
نام دار باشه عزیزم من اگه بچم پسر بشه میزارم نیکان 🥺😢
عزیزم خوشنام باشه
مبارکه نامدار باشه عزیزم
مبارکه مامانی
خیلییی
آره اسم قشنگیه
منم بین ماهان و مهدیار موندم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.