قرص لاکتاول کیا مصرف داشتین

۶ پاسخ

من اوایل میخوردم خوب بود اما چون سینه نگرف دخترم شیرم کم شد بعدش خشک شد ولی تاثیر داشت

من دارم مصرف میکنم

من داشتم خیلی خوب بود

من داشتم خیلی خوب بود تا ۱۱ ماهگی استفاده کردم

من استفاده میکنم

من خوردم خیلی خوب است

سوال های مرتبط

مامان پسر مامانش مامان پسر مامانش ۱ سالگی
مامان جانا🤍 مامان جانا🤍 ۱۲ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۱ سالگی