۲ پاسخ

وزن میگیره خوب ، بعد اسهال نیست بچه دلدرد نداره وقت دفع زور نمیزنه و گریه استفراغ نداره

وزن بگیره.ادرار مدفوعش خوب باشه یعنی یبوست نباشه یا لخته خونه دفع نکنه .دو هفته زیر نظر بگیر بچت رو همه چیش خوب بود یعنی بهش میسازع

سوال های مرتبط

مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۱۲ ماهگی