۳ پاسخ

وای تحریکی وحشتناکه من ۴۰ هفته رد کرده بودم درد نداشتم دکتر دست انداخت تو چرخوند 🥲۳سانت باز کرد بستری شدم همه نیاز به این معاینه ندارن گلم

معاینه تحریکی چیه؟

از ۳۷ هفته به بعد

سوال های مرتبط

مامان دایان مامان دایان ۵ ماهگی
مامان مامان ویهان مامان مامان ویهان ۶ ماهگی