بچه ها این تیتر بتا چطوره خوبه یا نه

تصویر
۹ پاسخ

احتمالا هفته اش کمه ۲ یا ۳ هفته هستش

اره عزیزم خوبه از من با 3روز تاخیر35بود مبارکههه😍😍😍

مباركه

مبارک باشه انشالله به سلامتی بدنیا بیاد💋💋🫶

عزیزم چند روز تاخیر داشتی؟

آره عالی

برای زندایی مه خخخ

مبارکه عزیزم

خوبه عزیزم مبارکه

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آرسام 🩵💙🩵 مامان آرسام 🩵💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان تیله🧸 مامان تیله🧸 هفته دوازدهم بارداری
مامان رقیه 💕🤱🏻 مامان رقیه 💕🤱🏻 روزهای ابتدایی تولد