۷ پاسخ

من شب زایمان کردم ۱ شب اومدم بخش فرداش ساعت ۱۲ مرخص شدم

یه شب

۲۴ ساعت

۲۴ ساعت

من دو روز نگه داشتن اون یه روز اضافه تر برا این بود که تو بیمارستان تب کردم

فکر کنم همون روز مرخصی شایدم یه روز

یه شب نگه می‌دارن گلم

سوال های مرتبط

مامان النا.لیانا مامان النا.لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری