کف دستو پای پسرم خیلی سفید تر از بدنشه😑طبیعیه؟؟؟

تصویر
۸ پاسخ

سلام رنگ پای بچتون همچنان سفیده؟

آره طبیعیه

چرا من فک میکردم فقط پسر من اینجوریه😂😂😂😂😂

الانم دخترمن اینجوریع شوهرم میگه نوعه😆

خب معلومه سفید تره ب پای خودتم نگاه کن سفیدتر از بدنته

اگه سرد نباشه طبیعیه فکر کنم
شاید زیاد بالامیگیره برای همون

اره مال منم اینطوریه

پسر منم بود

سوال های مرتبط

مامان یه فرشته مامان یه فرشته قصد بارداری
مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 ۱۰ ماهگی
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری