دمای طبیعی بدن بچه چنده
و از کجا میگیرین؟؟

۵ پاسخ

سلام خانم این قطر را چیتو ری بدم مه حواسم نشد ۱۰ قطر، دادم

تصویر

36تا 37.5اوکیه عزیزم.
از زیربغل

۳۶ تا ۳۷.۵ طبیعیه
از زیربغل

باید ۳۶ باشه
از این دماسنج زیر بغلی بگیر

36یا37نرماله با تب سنج

سوال های مرتبط

مامان آرشیدا مامان آرشیدا ۱۲ ماهگی
مامان جوجه فسقلی👼🏻 مامان جوجه فسقلی👼🏻 ۲ ماهگی
مامان آریشاه مامان آریشاه ۹ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا ۱۱ ماهگی