برای ازمایش قند
فقط ازمایش خون هست

۳ پاسخ

بله ناشتا

خون که هست،ولی چندین نوع داره دگ
یکیش که تست با گلوکز هست میخوری بعدش ازت خون میگیرن
یکیش اول خون میگیرن بعد بهت صبحانه میدن بخوری بعدش خون میگیرن
یکیشم که کلا ناشتا میری خون میدی

بلخ قند باید ناشتا باشی

سوال های مرتبط

مامان پسری وگل دختر مامان پسری وگل دختر ۳ سالگی
مامان اِلینا مامان اِلینا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد ۲ سالگی