۳ پاسخ

من هم پاراکید میزنم هم ژل باریج راضی ام

پیازچه بده بهش بی حس میکنه لثه هاشو

میگن خوب نیست باعث میشه دندونا سیاه پوسیده میشه

سوال های مرتبط

مامان قلبم💙 مامان قلبم💙 ۱۶ ماهگی