خانما موها پسرم خیلی میریزه طبیعیه؟

۴ پاسخ

سلام عزیزم
میگم شما سعدی سزارین کردین ؟ دکترتون کی بود و چقدر هزینتون شد؟ بیمه داشتین ؟ کلا از بیمارستان راضی بودین ؟ ممنون میشم منو راهنمایی کنین

پسر من کچل شد الان داره مو در میاره😂❤طبیعیه

آره برای پسرمنم همش داره میریزه

اره دوباره در میاره

سوال های مرتبط

مامان 👁آهوی مامان👁 مامان 👁آهوی مامان👁 ۱ سالگی
مامان آیهان🌙🧸 مامان آیهان🌙🧸 ۱۶ ماهگی
مامان ماهد مامان ماهد ۱۸ ماهگی