این پماد برای حساسیت به پروتئین گاوی خوبه؟

تصویر
۷ پاسخ

آره التهاب و اگزمای صورت و سریع خوب میکنه

آره ولی پماد های دیگه هم باید بزنی

اینم مثل همون

من 3 درصد اوره کرم ثمین گرفتم برادخترم

آره خوبه

دونه زده..؟آره عزیزم خوبه‌‌‌..

نه عزیزم
دکتر باید پماد بده برای حساسیت

سوال های مرتبط

مامان ایلیا✨🤍 مامان ایلیا✨🤍 ۹ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۴ ماهگی