خانما از چند هفته بیمارستان ثبت می کنند ؟

۵ پاسخ

عزیزم شما که شیراز هستین کدوم بیمارستان و کدوم دکتر رو برای زایمان انتخاب کردین

برای تشکیل پرونده 6تا 10هفته

بستگی به جایی که میری داری
بیمارستانی که من میرم سر پسرم 35 هفته رفتم تشکیل دادم

چیو؟؟

فک کنم ۲۳ به بعد

سوال های مرتبط

مامان مهبد 👶🏻🩵 مامان مهبد 👶🏻🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد