خانوما از بین اسم شاهان و یزدان کدومش خوبه ؟؟؟

۱۲ پاسخ

من عاشق اسم یزدانم
شاهان درسته قشنگع ولی خیلی زیاده
یزدان عالی

یزدان

کل مملکت شده شاهان😅

قطعا یزدان

یزدان بهتره شاهان اصلا قشنگ نیست

یزدان

شاهان قشنگتره.

از بس همه گذاشتن شاهان تکراری شده

شاهان

این برادر شوهر خواهر شوهر من یزدانه، فکر کنم 47سالش باشه....
ساعات قشنگ تره جذیدتره

صددرصد شاهان

شاهان جدیدتره

سوال های مرتبط

مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۷ ماهگی
مامان پسرم 🩵 مامان پسرم 🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نهال 💖نیکان 💛 مامان نهال 💖نیکان 💛 ۳ ماهگی