۴ پاسخ

لیزر دستگاه سرد

تقریبا درد نداره، دستگاه کندلا از همش بهتره، تبریز کلینیک آسو من رفتم ولیعصره، خوبه راضی ام قیمتشم مناسبه

قابل تحمله

بستگی به درجه داره درجه پایین براتون بزنن درد نداره

سوال های مرتبط

مامان حامی مامان حامی ۱۴ ماهگی
مامان ماهلین🥹❤️ مامان ماهلین🥹❤️ هفته نهم بارداری