مامانا زغال اخته بخورم مشکلی نیست؟

۴ پاسخ

الان زدم گوگل گفت ک ممکنه باعث سقط بشه

مشکلی نداره منم خوردم تو هشت هفته البته یه بار و یه مشت

من شنیدم خوب نیس

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مامان  پسری مامان مامان پسری هفته نوزدهم بارداری
مامان دریا🌊🩷 مامان دریا🌊🩷 ۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری