۷ پاسخ

برا چیه
من فقط همون واکسن‌های تو کارت بهداشتش رو زدم. اینو نشنیدم اصلا

بله چهار دوز زدیم ،خیلی هم گرون بود

من زدم

بله عزیزم یک سالگی یه دوز بهداشت برای دخترم زدن

بله سه دوز زير يك سال زدم

بله
برای پسر اولم تو واکسیناسیون سراسری نبود نزدم
ولی برای پسر دومم تو واکسیناسیون سراسری بود زدم

بله دوزشو کامل کرده از سه ماهگی تا یکسالگی زدم براش

سوال های مرتبط

مامان امیرمهدی جانم مامان امیرمهدی جانم ۲ سالگی