مامانا ازچند ماهگی باید به بچه ها اب بدیم

۴ پاسخ

دکتر به من گفت از همون بدو تولد باید داد چون احتمال دهیدراته شدن نوزادا زیاد هست
آب جوشیده سرد شده

اگه شیر خشک میخوره الان میتونی بدی ولی شیر مادر از ۶ ماهگی

منم از بدو تولد دادم. چون زردی بالایی داشت. شیرم سفت بود.
آب جوشیده ولرم دوسه تا قاشق چایخوری

شش ماهگی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ابولفظل و ایلیا مامان ابولفظل و ایلیا ۴ ماهگی
مامان 🌙ماهلین مامان 🌙ماهلین ۱۳ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان همایون مامان همایون ۵ ماهگی
مامان ارسام مامان ارسام ۴ ماهگی