مامانا زردی بچه خوبه؟

تصویر
۳ پاسخ

برا دو روزگی زیاده ، چک کن بالا نره

۸ زیاد نیست
دختر من ۴ روزای ۱۲.۵ بود دو شب دستگاه گرفتیم
خداروشکر بعدش شد ۹.۹۹ دکترش گفت دیگه نیازی نیست فقط زود زود شیر بخوره که دفع داشته باشه

۸ باید داخل دستگاه باشه ولی زیاد نه یه روز بمونه بهتر میشه انشالله

سوال های مرتبط

مامان طاها مامان طاها ۱۴ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۶ ماهگی
مامان پارسا کوچولو مامان پارسا کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان فاطمه💜مهران مامان فاطمه💜مهران ۱۰ ماهگی