۸ پاسخ

و منم الان ناهار خوردم😢😵‍💫

مانیز😪

خداروشکر وقت‌کردی بخوری😅😅

نوش جونت عزیزم

من هنوز نخوردم😬

منم همینطور😃

چرا نون پنیر میخوری اون پاها رو بخور😋

خداقسمت‌ماهم‌بکنه😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان مهدیار 🍼👼 مامان مهدیار 🍼👼 ۲ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۱۳ ماهگی
مامان مهرآنا🦩🩷 مامان مهرآنا🦩🩷 ۱۴ ماهگی