۲۰ پاسخ

ترکیب گیسو و گندمم عالیه😍

من خودم نظرم اینه لزومی به ست بودن اسم نیست چون گاهی ست ها جفتش خوب در نمیاد . هرچی قشنگ بود میذارم اگه دوقلو داشته باشم چون هرکی اسمش تو زندگیش تاثیر میذاره نمیخوام با صرفا ست بودن، خرابش کنم 😁

روژان .روژین

روژین و رها

دلاریس،دیانا

ایگل و اینور

طبق جوابایی ک دادی و آنقدر سخت گیری فک کنم بچها یکسال بعد شناسنامه بگیرن ...

جانا.جانان‌
سوین‌.سلین
الین.ایلین
بهار.باران

بنیتا و آتنا.یا بنیتا و آنیتا

هایلین و شایلین

من اگر دوقلو داشتم یا میذاشتم نیل و ماهلین یا ماهلین و الماه ، حالا یدونه دارم ناراحتم🫠🙆‍♀️سخته انتخاب

کایرا کایلین 😍 من اگه دختر دار بشم عاشق این اسمام میزارم برا دوقلو

بفرماااا

تصویر

آره واقعا خیلی سخته منم گیر کردم🙁
من شوهرم فعلا گیر داده به جانا و آوا

طلسا و طلیسا

سلینا و بنیتا ،،دوتاش خیلی قشنگه به همم میاد

ماهلین هایلین
دلارا الارا
دلسا درسا

نازگل وگلناز

کمند وکژال
گیسو وگندم

یکی از آشناها اسم بچش لنا و لیا گزاشته قشنگه

سوال های مرتبط

مامان تمشک و گیلاس مامان تمشک و گیلاس ۱ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وچهارم بارداری