خودتون حدس میزنید بچه تون دختره یا پسر ؟

۱۸ پاسخ

سلام مامانا کسی هست آبادان باشه

منم اولیم دختره دوسدارم این یکیم پسرباشه هردوتاشا داشته باشم😍

حسن میگه پسره.

دختررررذذ

حس هممون مبگ‌پسره ولی خو سلامت باشه دختر باشه عالی میشه با نمک زنجیر طلاام پسر افتاد برام ولی همه خونوادگی دختر دوسداریم بش

سلام خوبین ۱۲ هفته سونو ان تی دادم گفت احتمال پسر میشه بگین جنسیتش چیه

تصویر

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@

من حدسم دختره
چون مامانمو خالم
مادرشوهرم و خواهرشوهرم بچه اولشون دختره

عکس سونو بزار ببینیم چیه

من سر دوتا بارداری قبلیم حس خوددم خیییلی دقیق بود از لحظه اول حسم بهم گفت ک چی دارم
ولی سر این یکی حسم از اول بهم میگفت پسره رفتم سونو۱۸هفتگی گفت دختره،از رو حالات و احوالاتم،حتی الآنم بخودم شک میکنم میگم نکنه پسره
در کل ک ایندفعه😁😆نمی‌دونم چرا حسم باهام دقیق و رو راست نیست😁🙃

من حسم پسر بود دقیقا پسر شد

منوشوهرم حدسمون پسره

من رادوین رو از همون خودم میدونستم پسره چون همه چی مثل اروین بود علایمم ولی به کسی نگفتم که ضایع نشم

اگه بچه اول دارین ازشون سوال کنید میگن هر چی بچه بگه درسته

شوهرا خو دلشون میخواد پسر باشه 😂

حسم میگه دختره
چون منی که شیرینی جات دوست نداشتم عاشق شیرینی شدم.
ان تی هم احتمال دختر داده

حالا تا این هفته بگذره دلم میره😅

من‌از اول حس می‌کردم پسره و بود

شوهر چی میگه همونه

سوال های مرتبط

مامان ܝ݆ߺܦ̇ࡅ࡙ܠߊ✯💙 مامان ܝ݆ߺܦ̇ࡅ࡙ܠߊ✯💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندقم🌰🤎🍫 مامان فندقم🌰🤎🍫 هفته چهاردهم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته نوزدهم بارداری
مامان نورا 🩷و پسری🩵 مامان نورا 🩷و پسری🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ملورین ونینی مامان ملورین ونینی هفته سی‌ام بارداری
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان داداش‌ِ آجی آهو🩷💙 مامان داداش‌ِ آجی آهو🩷💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نفســـــ🫀ــــام مامان نفســـــ🫀ــــام هفته شانزدهم بارداری
مامان شیطون بلا مامان شیطون بلا هفته بیست‌ویکم بارداری