سلام این جواب آزمایش انتی خوبه؟؟

تصویر
۵ پاسخ

خوبه همه چی
نی نی ام طبق گفته های مامانای گهواره دختره☺️

خدا لعنتش کنه آزمایشگاه گفت اشکال نداره برو خیالت راحت

آزمایشگاه ب من گفت برو شنبه بیا گفتم اشکال نداره گفت نه
آخه میگن دوتاش تو یروز باشه
برای من اشکال نداره ؟؟؟

خوبه عزیزم

شما رفتی هر دو تا رو باهم انجام دادین هم سونو هم ازمایش؟؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته نوزدهم بارداری
مامان فسقلی 💙🤱👶💙 مامان فسقلی 💙🤱👶💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسری💙 مامان پسری💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گوگولی مامان گوگولی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کنجدمامان🩷💓🩷 مامان کنجدمامان🩷💓🩷 ۵ ماهگی
مامان شایان و سامیار❤ مامان شایان و سامیار❤ ۲ ماهگی
مامان هدیه خدا 😍❤️ مامان هدیه خدا 😍❤️ هفته سی‌ام بارداری