خانوما اگه یه پا ورم کنه خطرناکه

۹ پاسخ

والا من یه پام بیشتر ورم داره اونم مچ پام
فشارم خوبه ازمایشم دادم خوب بود
ولی تو برو دکتر مطمئم شی

اره یه طرف خوب نیس

پیگیرش شو

دکتر من گفت عادی من همش یک طرفم ورم می‌کنه ،اگه فشارت اوکی باشه چیزی نیست، شاید سرپا زیادوایستادی ورم کردی

احساس میکنم مچ پام ورم کرده

اره باید برید دکتر

من انگشتای دست و پام بزرگتر از قبل شد دکتر گفت مشکلی نداره

اگ مچت ورم نکرده ایراد نداره

بله لطفا پیگیری کن

سوال های مرتبط

مامان فرشته خدا🩵 مامان فرشته خدا🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ثمره عشق مامان ثمره عشق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ماهلین کوچولو🎀 مامان ماهلین کوچولو🎀 ۲ ماهگی
مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماکان و آرکان مامان ماکان و آرکان روزهای ابتدایی تولد